Aquesta web fa servir galetes que fan la navegació molt més fàcil.
Propostes a l'aula

En aquest espai podeu veure les propostes a l'aula que oferim des de Descoberta.
FUGINT DE L'ILLA
DINÀMIQUES A L'AULA.
L'equip de Descoberta disposa de dinamitzadors que porten una maleta pedagògica fins l'aula amb diferents propostes per treballar amb els adolescents dels instituts. 
[+INFO]
ESO
TALLER DE DANSES TRADICIONALS
DINÀMIQUES A L'AULA.
L'equip de Descoberta disposa de dinamitzadors que porten una maleta pedagògica fins l'aula amb diferents propostes per treballar amb els adolescents dels instituts.

Treballarem la tradició i l'expressió corporal a través de danses de tota la vida.
Amb aquesta dinàmica es pretén que els adolescents valorin el patrimoni cultural com una herència rebuda del passat, per defensar la seva conservació i afavorir-ne la seva continuïtat a les generacions futures. Es posaran en pràctica danses de diferents cultures que han marcat diferents moments històrics per tal de poder treballar les competències bàsiques de l'àmbit social, artístic i físic. 
[+INFO]
ESO
El periple de les persones refugiades
DINÀMIQUES A L'AULA.
L'equip de Descoberta disposa de dinamitzadors que porten una maleta pedagògica fins l'aula amb diferents propostes per treballar amb els adolescents dels instituts.

A partir d'una dinàmica de rol, entendrem i coneixerem el context social actual que rodeja l'àmbit de la migració. L'objectiu de les persones que migren és clar: obtenir la nacionalitat per poder aconseguir una feina i començar una vida amb els drets i deures que hom té. Però... serà fàcil aconseguir l'objectiu? Quin paper hi tenen les administracions? Per què les persones immigrants han hagut d'arribar fins aquí? Quan la dinàmica hagi acabat, obrirem un debat i farem una reflexió sobre aquest tema tant present en l'actualitat. 
[+INFO]
ESO
Conflicte d'interessos a la vila
DINÀMIQUES A L'AULA.
L'equip de Descoberta disposa de dinamitzadors que porten una maleta pedagògica fins l'aula amb diferents propostes per treballar amb els adolescents dels instituts. 

L'ajuntament de la Vila ha de prendre una decisió, construir un Parc aquàtic al mig del Parc del Garraf... Una comarca ben coneguda per la seva riquesa de biodiversitat però també pel conflicte d'interessos a l'hora d'explotar els seus recursos. Avui, ha vingut l'ajuntament a l'aula per resoldre el conflicte. Què hi diran les entitats ecologistes? I els constructors/es? Que n'opinen de tot això els del sector del turisme? Cada alumne haurà de defensar junt amb el seu gabinet les idees que s'acosten més als seus interessos.. Ho tindrà fàcil l'ajuntament per trobar una solució?
[+INFO]
ESO
Salvem la biosfera
DINÀMIQUES A L'AULA.
Una altre cop una xerrada sobre de preservar la biosfera? Espera, alguna cosa ha sortit malament i ara una de les reserves naturals més importants està en perill, només un codi pot evitar la catàstrofe. Coneixem bé quines són les causes dels problemes mediambientals? Quines espècies en pateixen més les conseqüències? Podem trobar solucions? Si tenim l'habilitat de resoldre tots el reptes ràpidament aconseguirem salvar la biosfera d'una gran amenaça!
[+INFO]
CS - ESO